En bling bling värld

Ikväll efter middagen gick vi och köpte massa blingbling att pynta mobiler och mp3spelare med och sen hade vi blingverkstad vid köksbordet. Förutom att det var väldigt kallt så hade vi mysigt och alla grejer vi gav oss på blev väldigt tjusiga. Bea pimpade sin gamla mobil, Marianna sin nya "ipod", jag likaså. Dock tror jag att det råkade komma in lite lim i mina knappar för de funkar inte riktigt som de ska just nu så imorn ska jag mecka isär den och se om jag kan få den att funka. Annars får jag väl införskaffa en ny och flytta över mitt blingade skal bara antar jag. Tur att de var billiga i alla fall. Mina vänner har även skaffat sig långa pålimmade ögonfransar idag! Det blev väldans tjusigt men jag avstog tills vidare. Varken bling eller ögonfransförlängning känns som min grej riktigt. Men att blinga var i alla fall kul. Rätt meningslöst att prata om allt detta bling utan att visa bilder meeeen. Det kanske kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0