Det går åt rätt håll

De senaste dagarna har jag lyckats slå upp ögonen strax före 10, isället som vid 13 som det var innan. Dagen har alltså fått tre extra timmar helt plötsligt :) Dock har jag ännu inte riktigt orkat mig upp ur sängen och väcka de andra, men det är på gång. Snart. Idag är planerna inte så stora, vi ska nog ta en svänt i området här igen och handla lite mat. Sen blir det nog middag ute innan vi beger oss av till I love Shanghai där det är ladies night. Har alltså en billig kväll att se fram emot, yay. När jag vaknade höll de för övrigt på att spela piano i lägenheten ovanför. Man hör det bara väldigt svagt, men den stackars människan spelar exakt samma stycke om och om igen i flera dagar och inte låter det som att han eller hon blir bättre på det hela heller... Men betydligt behagligare ljud att vakna till än gårdagens smällar i alla fall! Spela på du bara där uppe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0