Bilddagboken

Jag har ju för övrigt försökt skaffa nån sån här knäpp bilddagbok idag. Himla skitsida, när den väl laddat upp massa bilder som jag skulle ha där för att visa min familj och släkt som inte har facebook så finns ju inte bilderna där liksom! Stört irriterande. Och det är inte jag som är dum i huvudet för jag har precis provat att ladda upp två bilder till separat och dessa hittar jag nu där men de 60 jag laddade upp tidigare finns bara inte. Typiskt, det tog flera timmar att få upp dem, orka göra igen. Fast jag borde. Imorn. Inget första bra intryck av den siten iaf. Eller så är det bara att jag är övermätt på alla olika forum jag "måste" uppdatera hela tiden för att hålla kontakt till höger och vänster. Skype bråkade också med mig ikväll när jag pratade med mamma, hörde typ vart tionde ord hon sa. Smällarna utanför gjorde ju inte det hela bättre heller. Aaaa jag är lite nervös över att jag faktiskt såg ett litet kryp på väggen nyss. Vet inte om jag vågar sova ändå. Tänk på något roligt.... Hm... Jo! Nu är det bestäm att tre eminenta herrar kommer och besöker oss här framöver! Ska bli väldans roligt att se dem alla! Välkomna ska ni vara. Hoppas någon av dem är modig nog att gå på krypjakt om det behövs. Oki godnatt på riktigt nu då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0