Alla ställen är bra att sova på, utom...

Såg det roligaste idag på vårt lokala halvskabbiga köpcentrum. I en miniaffär på kanske 7-8 kvadratmeter ligger det en snubbe och sover. Han har liksom lagt sig ovanpå en lång rad av jeans som ligger uppradade längst med väggen, och ovanför honom hänger kläder från klädstångarna som fyllde hela väggarna. Mellan jeanshögarna och nedre delarna på de hängande kläderna var det ett utrymme på kanske 30cm, och där hade han helt enkelt lagt sig för att ta en tupplur. Jag ville så gärna fota men jag vågade inte då kvinnan som jobbade i butiken verkade lite läskig.

Tänkte säga att min konsumtionsavhållsamhet har fortsatt idag men kom sen på att det var buffel och båg. Kom hem med nymanikyrerade naglar, solglasögon, två par grymma skor och lite grejs från Sephora. Och en god middag i magen.

Bea sitter för tillfället i fotändan i min säng och berättar för sin Harald på Skype vad hon hade gjort om inte jag hade varit här. Vem fick låna mitt rum för att prata för att hennes eget var för kallt va? Och detta är tacken :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0