All set!

Marianna och Bea kom hem från Carrefour med ett komplett kitt med allt man behöver för att kunna spela lite beer-pong här hemma! Sjukt kul. Kitt och kitt iofs, allt man behöver är ju lite plastglas och pingisbollar. Och öl gör väl det hela lite roligare också. De köpte även en liten dunk med risvin för att kunna ha i en skål att göra rent bollarna med. 56% alkohol var det tror jag. På klubben/baren vi var på igår har de en absint-lista. För varje person som tar en absint-shot så får den personens land ett poäng. Amerikanerna hade gått ännu lite längre och börjat slänga in delstater i det hela också. Kan ni gissa vart Sverige låg då? Jojo, på en hedrande andraplats med 59 shots tror jag det var. Bara sju eller åtta upp till ledning, vi försökte få Bea att ställa upp för sitt land men det var inte rätt kväll för det tydligen. Jag hade kunnat tänka mig att ta en för Nigeria, de stackarna låg på en delad sistaplats med bara en endaste poäng. Men det fick man tydligen inte. Ungern var inte ens med på listan. Kom precis på att en trevlig amerikan frågade om vi ville följa med på någon slags rockkonsert ikväll med massa olika band. Tydligen var man tvungen att åka med några hyrda bussar som gick dit, han kunde inte säga vart det var någonstans. Jag misstänker att vi kanske inte vill följa med just ikväll, men jag ska vara en artig flicka och meddela honom detta dystra besked. Om jag bara kan hitta telefonnumret som han sparade i min mobil under gud vet vad vilket namn. Det var även en annan amerikan som vi är lite kompis med men som är lite för het på gröten på allt som rör sig och är av det kvinnliga könet som under en period ihärdigt försökte hångla med mig. Lika ihärdigt försökte jag undvika att hångla med honom. Jag vet inte vem som vann riktigt. Oki slutberättat för nu för jag är sjukt kissnödig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0