Tid ticka snabbare

Idag har varit en riktigt kass pluggdag. Var på plats på Starbucks vid 10, men jag kom liksom aldrig igång ordentligt. Har förberett morgondagens prat-prov, men jag har dåligt samvete nu för att jag inte sitter och förbereder mera och pluggar till de andra proven också. Men klockan är bara halv åtta så än finns det väl lite tid antar jag. Längtar tills tisdag eftermiddag när vi kan släppa allt och bara sticka från skolan och vara lediga ett tag! Förhoppningsvis sticka ända till Peking! Yay.

Man skulle nästan kunna tro att jag skriver detta enbart för att slippa plugga. Mhmm. Vill inte vill inte vill inte men nu sätter jag mig vid skrivbordet igen. Xuéxi Hanyu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0