Sliten

Ja ungefär så känner jag mig. Från 10-20 på Starbucks för plugg (men det går framåt mina vänner, det finns kanske ett litet hopp) och sen dyker det alltid upp tusen småsaker som ska göras när man väl sitter vid datorn och bara vill sova egentligen. Pratade nästan en timme med mamma, har kollat lite flygbiljetter hem, betalat räkningar, äntligen deklarerat osv... Förvisso nyttiga saker som blivit gjorda men nu är jag så trött så jag dör tror jag. Nä men så tråkigt tänker ni. Ja, jag med. Möjligtvis går detta döende att undvika om jag lägger mig ned precis nu och somnar till något avsnitt av något som inte behöver den minstaste ansträngning av hjärnan. Jag ger det ett försök, hörs vi imorn så vet ni att det gick bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0