Segt segt segt

Jag har minsann försökt fått saker skrivna här tidigare under dagen, men det har inte direkt funkat. Inte funkat alls faktiskt. Och nu tog det mig en himla tid att komma in men jag tänkte att något måste det ju bli i alla fall. Så klart hann jag glömma det roliga jag hade kommit på också. Jag är friskare idag, det är ju bra iaf! Har fortfarande lite hosta och snorar ibland hej vilt men jag känner mig som en ny människa, har energi igen! Yay.

Och vet ni vad, idag när jag åkte hem från skolan hoppade jag av och skulle handla lite. Då köpte jag grönsaker. Massa grönsaker, och sen gjorde jag sallad och trodde jag skulle smälla av för så gott var det. Allting kostade runt 80rmb, men då ska ni veta att jag var tvungen att köpa olivolja och balsamvinäger, och bara det kostade 72rmb så grönsakerna i sig var hur billiga som helst! Sen ska väl erkännas att tomaterna inte smakade så mycket, inte löken heller men det spelade liksom ingen roll, det var den första ordentliga salladen jag åt sen jag kom hit! Galet gott. Måste till nån bra restaurang snarast och äta mera sallad.

Annars så... Håller på att ladda hem fler avsnitt av Dirt som Bea introducerade mig till. Handlar om skvallerpressen i USA och är inte jättespännande per se, men det finns några karaktärer där som är helt underbara, bland annat en fotograf som lite av en mild form av skitzofreni och som har otroligt starka vänskapsband till huvudpersonen. Ja. Kolla gärna på den, ge den några avsnitt för jag var iaf inte såld efter första.

Nu ska jag nog kolla på en film om en tjej och en häst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0