Plugg

Från tidiga morgon till sena kväll... Men det går framåt. Jag har gått igenom 14,5 av 16 kapitel i boken nu, och tänkte dra igenom det sista imorgon förmiddag och sen börja förbereda det som går att förbereda inför proven. Läskigt. Det svåraste kommer bli delarna där man faktiskt måste skriva karaktärerna själv. Det är fascinerande hur lätt det blivit att se hur karaktärerna är uppbyggda och själva skrivande går som en dans, men problemet är ju att alla 320 karaktärer inte kommer stanna kvar i minnet. Men det får gå som det går, jag ska göra mitt allra bästa och plugga massa de fyra hela dagar som återstår. Skulle vara så kul att klara det!

Nu måste jag varva ner hjärnan lite och sen sova lite. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0