Onsdag

Det går framåt nu i alla fall. Igår var ju ett litet snedsteg bakåt när förkylningen/viruset blev värre men idag känns det lite bättre igen. Var i skolan på dagen, kanske inte den vassaste hjärnan idag men det var bra att åka dit iaf och inte missa så mycket. Funderar på att plugga lite om en stund till och med. Bea och Marianna mådde däremot bara sämre så de åkte till doktorn och kom hem överlyckliga över att de fått nån hostmedicin som ska göra dem glada. Jag är mest glad om jag slipper få i mig något, slog dock på stort i dag på apoteket och inhandlade ett rör med C-vitaminbrus.

I morse lämnade Harald oss, så för första gången på väl nästan en månad så är det bara vi här i lägenheten igen. Men det har varit jättekul att ha dem här! Har liksom vant mig vid att det är någon extra person här.

Annars har det bara regnat och haft sig här i Shanghai i två dagar nu. Ska man lita på min lilla vädergrej på datorn så kommer det regna lite imorn också, men kanske att solen tittat fram. Får väl hoppas på det va, inge kul annars.

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Allt bra med dig idag? :)

2008-04-16 @ 13:16:03
URL: http://assmine.blogg.se/
Postat av: martina

haha. jag orkar inte ens förklara det roliga i det där. fatta själva.

2008-04-16 @ 15:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0