Lämna mig ifred va

Har ni sett den nya grejen på facebook? I spalten där folks födelsedagar osv kommer upp så har de numera ett gäng förslag på personer man ännu inte är vän med men som känner ett antal av ens egna vänner. Lustigt. Har hittills inte fått fram något bra förslag dock. Snarare tvärtom, får upp personer som det kanske finns en anledning till att jag inte har lagt till... Lustigt. Tur att man kan klicka bort personerna i alla fall så man slipper se deras bild där vareviga gång man loggar in.

Kommentarer
Postat av: Fia

Har inte tänkt på det innan , jag blir tipsad om folk jag inte ens känner , lustigt!

2008-04-16 @ 16:03:37
URL: http://sofsan.blogg.se
Postat av: Eric

men födelsedagarna är väl bra ;-)

2008-04-16 @ 18:05:43
Postat av: martina

ja det är himla bra att de påminner om dem ja!
speciellt just idag eller hur? :)

2008-04-17 @ 08:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0