Javisst

Beslutsångesten fanns där, så även de förnuftiga tankarna om att jag borde stanna hemma och vila. Och ändå så fann jag mig sittandes i en taxi på väg till Bling vid halv elva. Så det kan gå va. Men det är ju så kul att gå ut med de här människorna! Och jag drack faktiskt bara en halv drink så det ska nog inte skada för mycket heller. Och kom hem före två redan, så det så. Lämåligt nog var Bea och Harald fortfarande uppe och kollade på film så jag hoppade i mjukisar och gjorde lite brända mackor och kollade klart på filmen med dem.

Imorn lutar det åt att det blir brunch på en amerikansk bar här i stan, håller fortfarande på min icke-kinesiska diet över helgen.

Jeje, sov gott på er allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0