Inte idag heller...

Nä, ingen reseberättelse idag heller. Skit samma, har ni sett facebookbilderna så har ni sett det viktigaste. Kanske kan skriva lite bara här också.

Idag var en sån där dag när man bara undrar hur jag kan lyckas fördriva så mycket tid utan att göra något vettigt. Vi kom hem strax efter tre, efter att Marianna och jag bunkrat upp i mataffären med massa vitaminrika juicer i hopp om att få slut på förkylningarna, och sen dess har jag nog inte gjort något intelligent alls. Inte ens kollat på film eller tv-serier vilket ju annars lätt får tiden att flyga. Laddat upp en massa bilder till släkten att titta på, mailat lite, kollat lite flybiljetter hem (hem, vadå hem? jag kommer inte ha råd att ta mig hem!), ätit lite McDonalds med Marianna (gratis hemkörning, livsfarligt)... Imorn är tidig morgon i skolan igen så det är bara att vakna med ett leende och ta sig dit. Harald ska med, och sen kommer våra svenska vänner från Stockholms Universitet som är här och kandidatuppsatsar ett par veckor. Sen får vi se vad resten av dagen och kvällen har att bjuda på. Troligtvis blir det thaimat till middag i alla fall, gott. Även om det ryktas om att Julian och Victor lagar mat hemma hos Lia imorn, och det var verkligen inte fy skam det heller förra gången jag var där. Men det kommer fler tillfällen till det ju. Jaja. Nu ska jag kolla på ett avsnitt av Dirt innan jag somnar. En serie jag inte alls gillade från början men nu har jag sett fem avsnitt och så klart lyckas de med att få en på kroken. Jävla skit. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0