I'm back

Yes, så nu kan ni sluta sakna mig. Men jag är även väldigt trött och lite förkyld och måste se till att vara klar för utgång om en dryg timme så jag hinner inte hålla på och fjanta här så länge just nu. Jag är ren nu också, när jag klev in genom dörren för ett tag sen var jag inte särskilt ren.

Mer om resan sen, är nog bra att vänta med att berätta ett tag för nu är jag fortfarande hatisk mot kinesiska tåg och lite halvhatisk mot kinesisk mat så jag ska lugna mig lite, äta lite mer europeiskt och sen ta tag i berättandet.

Kommentarer
Postat av: Louise

Äntligen tillbaka! Jag hade just tänkt skriva "kom tillbaks!" men det gjorde du ju alldeles självmant :-)

2008-04-11 @ 22:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0