Gomorron

Hade ställt klockan på 8 för att få en lång förmiddag hemma, funkade väl inte riktigt men strax efter nio var jag igång i alla fall. Sitter vid datorn och äter massa frukost, skolan börjar inte förräns 12.35 idag så jag tänkte hinna med att plugga lite hemma medans energin finns där också. Sen är det helg, weeee! Imorgon kväll spelar David Guetta på Bar Rouge här i Shanghai, det tänkte vi bevittna. Tyvärr finns det inga bord att boka och det kommer nog vara djävulskt mycket folk plus att den baren inte har något stort dansgolv heller. Så det lär bli trångt men förhoppningsvis roligt ändå. Annars består planerna mest av att plugga och för ikväll tänkte jag och Lia och alla andra som vill hitta någon god mat att äta. Har inte blivit så mycket av den varan den här veckan då jag varit sjuk och mest ätit hemma eller beställt hem McDonalds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0