Dagens utflyckt

Eftersom det var Haralds sista kväll här så tänkte vi att vi skulle ta en middag någonstans tillsammans, så vi åkte ner till Thai House som ju är så gott! I mitt tillstånd hade jag väl blivit mätt på två riskorn, men maten där är ju så god så man vill ju beställa massa! Det mesta stod således kvar på bordet när vi gick, men det var nog prima att få i sig lite starka grejer. Förutom att vi alla satt där och hostade titt som tätt haha, inte jättekul för resterande gäster kanske.

Idag har även våra huskineser varit här och NÄSTAN ordnat en klädhängare i hallen och NÄSTAN fått upp hyllor i mitt rum som jag kan slänga undan massa saker på! Nu finns det alltså fästen och hållare för allt, men själva klädstången är inte på plats och inte heller hyllplanen. Kanske kommer det någon gång snart, kanske inte.

Annars har jag enbart tillbringat dagen i sängen och på soffan. Surfat, kollat på bilder och på tv-serier. Ska nog återgå till det senare snart, tack och lov är det inte jättetidig morgon imorn utan det räcker med att vi åker hemifrån vid nio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0