Nu ska vi fira!

Jorå. Ikväll ska vi fira Marianna! Jag uppmanar alla som ska dricka ikväll att dricka en appletini å hennes vägnar! Som nära vän till födelsedagsbarnet i fråga ser jag det som min plikt att dricka åtminstone fem.

Har även hunnit med att träffa mamsen för att gå på en utställning om Kina på Östasiatiska muséet idag. Jag har alltid haft svårt för muséum som forum för att ta till mig information, säkert jättedåligt och okulturellt av mig men det passar bara inte mig. För mycket på en gång liksom. Förutom krigsmuséum, det gillar jag. Då blir det liksom en helhetseffekt som man inte kan tillskansa sig på något annat sätt, om man inte befinner sig i ett riktigt krig vill säga men det hoppas jag slippa. Men nu ska vi fira! Snart iaf, måste nog vila lite först.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0