Härligt

Det verkar som om den versionen av mig själv som inte blir bakis är tillbaka. Tack och lov, har varit tungt att stå ut med den andra de senaste veckorna! För trots ynka fyra timmars sömn i natt (skyller allt på min aldrig svikande morgonpigghet) och en ganska anselig mängd alkohol i natt känner jag inte av det minsta. Misstänker att tröttheten kommer slå till lite senare, men vad gör det, jag har inget att göra idag ändå! Så skönt. Eller jo, jag borde städa. Plocka upp alla miljoner grejer som hamnat på golvet de senaste dagarna i något slags försök att bemästra rastlösheten jag lidit av. Tydligen bekämpas rastlöshet bäst på golvet.

Igår var kul! Som alltid när vi slår våra fantastiska huvuden ihop och dricker! Tycker fortfarande synd om den spriten som var kvar i kannan när jag fram emot morgonkvisten rullade ner för backen, men den gick inte ner bara. Sånt som händer. Eller kanske svepte Marianna resten när jag gått? Vem vet. Själv mötte jag en mycket stilig, om än väldigt full, herre i porten när jag kom hem. Pratsam som man lätt blir vid den tiden på dygnet diskuterade vi både det ena och det andra och hade en skön stund på trappen i friska luften så jag fick nyktra till lite. Platt fall blev det sen när han erbjöd sig att följa med mig upp. Haha. Ofta. Kommentaren när jag sa att jag skulle gå och lägga mig (själv) var "men du är ju så sööööööt ikväll. jag älskar dig i din sexiga klänning och med gummistövlarna till". Känner att han går lite för fort fram, säger att han älskar mig och så har jag inte ens fått träffa hans föräldrar. Lite läskigt. Och nej, jag hade inte en sexig klänning, bara en vanlig klänning. Och ja, jag hade gummistövlar. Say no more.

Ser fram emot att Eric ska vakna och skicka bilder till mig! Vakna vakna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0