Långtråkigt

Borde inte ha långtråkigt med tanke på hur mycket material jag har att läsa och skriva och analysera. Men ändå. Det är inte samma sak att sitta hemma och plugga som det är i mitt kära, unkna, gamla bibliotek. Där flyger tiden iväg, här hemma sniglar den sig fram. Har på något vis lyckats producera lite text idag i alla fall, hade kunnat vara betydligt mer dock. Första deadlinen närmar sig med stormsteg känns det plötsligt som. Menmen, det kommer lösa sig, det är ju kul att skriva.

Igår åkte vi iväg och skulle vaccinera oss inför våren. Två sprutor fick jag minsann, en i varje arm. Förmodligen blir det två till innan avfärd också. Trevligt var det, jag kan inte minnas sist jag fick några sprutor men det var helt klart en angenäm upplvelse. Om än en dyr sådan.

Ska snart bege mig till jobbet och försöka styra upp lite affärer med en gammal tant från Malmö, ser inte fram emot det. Eller det ska bli jättekul att jobba som vanligt, bara den där tanten som stör mig lite. Inspirationen flödar verkligen idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0