Farväl

Fötst slutar Calle och idag var det Alexs tur att lägga ned. Två favoritbloggar inom loppet av bara några dagar. Trist. Och till råga på allt så lyckas Katrin totalsåga min arbetsgivare i samma veva. Trist. Vad ska jag läsa nu? Jag kommer sakna familjen Schulman.

Kanske är det lika bra att det blir mer tid över till annat dock. Typ plugga. Dags att sätta igång igen eftern en ledig fredag och helg. Nätdejting, here we come. Alla verkar tro att jag har något slags djupare intresse av detta fenomen och att jag skulle ha en bred erfarenhet av att själv utövat det. Nej vänner, det har jag inte. Har inget intresse av att göra det heller. Full respekt till er som gör det, men jag själv känner mig inte lockad. Så nu har vi rett ut det. Däremot är det en otroligt spännande bransch ur ett ekonomiskt och marknadsföringsmässigt perspektiv, därför föll valet just här.

Joråsatt... I vilken ände ska jag börja attackera den här dagen?  Tål att tänkas på över ett glas juice.

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0