ellaa ellaa ellaaaa...

Nu är det helg och det käns väl ganska trevligt. Efter en ganska produktiv förmiddag i skolan övergick eftermiddagen i flamsets tecken (ovanligt) så vi bestämde oss för att call it a day redan vid halv tre. Ikväll ska vi kolla på idol och ta det lugnt, kanske dricka men förmodligen inte. Jag måste upp och jobba imorn och på kvällen ska förhoppningsvis Bella återinviga Stockholms nattliv vilket kommer bli fantastiskt roligt känner jag på mig. Får jag med mig mina andra vapendragare också kan det ju inte bli annat än gryyymt. Dyker Linus upp också kommer det sluta med en väldigt full Martina men det är väl inget fel med det. Hoppas även få umgås lite med broder som kommer hem ett par dagar innan han flyger vidare till Thailand. Vissa lever ett hårt liv minsann. Och Louise måste jag se till att hinna träffa också! Kanske Alex, Ninnie? Jag förstår nu att den här helgen har för få timmar för att hinna med allt detta men det får lösa sig på något sätt. Nedrans jobb som måste lägga beslag på en hel dag. Men det blir väl lite cash iaf. Kanske blir det julklappar i år också då. Usch nu fick jag lite ångest när jag började tänka på den hemska komersiella julrush som snart kommer infinna sig. Borde den inte redan börjat förresten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0