Då kör vi då

Ikväll ska vi boka biljetterna till Shanghai. Spännande spännande. Det hela ska bli fantastiskt roligt, har inte kommit in i den här nedräkningen ännu men det tycker jag egentligen bara är skönt, vill ju inte slösa bort ett fjärdedels år med att bara räkna ned till en resa, det gäller ju att leva och göra det bästa av den tiden som är kvar här också! Det kommer ju bli nog med tid över för Shanghaiande när vi väl är där liksom. De praktiska detaljerna kan ju dock vara bra att styra upp i god tid. Som biljetten ikväll, ansökningarna nästa vecka, vaccinationerna för någon vecka sedan osv.

Fantastiskt vad dessa rader blev pretentiösa och lät som om de skrivits av någon annan än mig. Meeeen. Ska ägna mig åt annat nu, typ styra upp så att jag faktiskt har några pengar att boka biljett med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0