Ååååh. Idooool.

På riktigt, vad är grejen? Är det så spännande med idol? Jag erkänner villigt att jag hade det på i bakgrunden igår kväll också och visst är det bra tidsfördriv, men att det kan engagera så många? Kollar man på blogg.se's startsida så har de senaste inläggen, ända sedan kl 23 igårkväll, till största del bara handlat om mysiga hemmakvällar med godis och idol. Orka. Och som förra året, när det här Bonde söker fru gick för första gången. Jag hade ingen tv under hela den perioden så jag såg inte ett endaste avsnitt, förvånades bara över hur många löpsedlar programmet lyckats dra till sig. Och så nu i år när jag sett nåt avsnitt, och höll på att somna för att det var så ospännande? Vad är grejen, på riktigt?

Jag är ju generellt rätt lättroad annars, så att ingen tror att jag bara är fröken pessimist som vill dissa alla andras smak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0