Skön morgon

Idag skolkar vi från både biblioteket och uppsatsen. En hel dag till att göra annat än att skriva skriva skriva. Så börjar jag med att skriva här istället men det är ju inte samma sak. Det här kan jag ligga under täcket och skriva och samtidigt kolla på nyheterna och inte behöva stressa det minsta över att gå upp. Gå upp kommer jag nog göra ändå snart iofs, och se vad jag ska göra med den här dagen. Eller det vet jag redan för det finns en massa saker som inte hunnits med under dagarna vi tillbringat i biblioteket så det är nog bara till att ta tag i dessa mindre glamourösa sysslor. Sen måste jag en sväng till jobbet för något slags informationsmöte om en tävling och sen har Beas salong öppet hus. Vet inte vad vi ska göra där då men dit ska vi iaf. Adios Amigos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0