Så mycket att göra, så lite tid

Det var dagens insikt minst sagt. Tenta på fredag. Case som ska in nästa vecka. Case som ska in veckan därpå. 80% av uppsatsen ska vara klar veckan därpå. Innan dess bör vi även ha utfört flertalet intervjuer. Sen är det nästan jul. Sen ska hela uppsatsen vara klar. Sen är det bara litelite tid kvar och sen åker vi. Allt detta är ju egentligen bara roliga saker, men det blir lite mycket när allt kommer på en gång. Mon dieu. Och i frankrike bara strejkar de, kanske ska jag bosätta mig där istället och joina dem? Jag gick ju ändå överallt i Paris så jag skulle inte sakna kollektivtrafiken alltför mycket när den är i strejk. Paris Paris. Du magiska stad, hur ska jag klara mig så länge utan dig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0