Jaså, det ska du

Pappa meddelade precis att han far iväg till Thailand efter jul och inte kommer hem förrän den 13e januari. Jag är inte helt nöjd med detta besked. Dels för att jag inte ens fick frågan om jag ville följa med (vilket jag inte kan/vill men det har ju inte med saken att göra), dels för att det då bara är tio dagar kvar tills jag åker. Noteras bör också att han inte riktigt verkade ha koll på när jag skulle åka utan kollade detta med mig ikväll, när han redan bokat resan som jag förstod det. De närmsta veckorna kommer vara totalt fullpackade i skolan så det kommer inte bli någon tid över till att träffa honom då, och sen är det som sagt bara tio dagar kvar när han kommer hem. Får väl se till att det blir lite till julen iaf. Jaja. Skönt att han kommer iväg till värmen iaf.

image38

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0