Hört på tv III

Nääää det var en luring. Jag har stängt av ljudet på tvn för de båda finalisternas stämmor var allt annat än vackra och distraherade mig alldeles för mycket i mitt renskrivande av intervjuer. Som börjar bli rätt trist vid det här laget för övrigt. Allt är sjukt intressant under själva intervjun men sen när man måste få ned det på papper (datorn) är det inte lika muntert. Men det ska göras och ska fredagens deadline klaras av är det bara att bita ihop. Ser fram emot min sköna säng när den sista intervjun för kvällen är nedkluddrad, fastnade vid datorn inatt och skrapade bara ihop fyra timmars sömn vilket inte räcker för att tillfredsställa min hjärna. Måste vila inför helgen, på fredag är det julfest med 3 och på lördag någon slags fest på skolan. Kan tyckas att det är på tiden att jag närvarar på en sådan efter fyra års studier...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0